BMW F 650 GS
2005.06.05. 17:59
A BMW fiatalos és dinamikus funduróját akár városban, akár országúton, akár hegyi szerpentinen vezeti mindig magabiztosan feszíthet nyergében. Szenzációs kezelhetőségének, kimagasló úttartásának és legmodernebb technológiáknak köszönhetően az F 650 GS-sel garantált a biztonságos utazás. A negyedik modellévbe érve a kimagaslóan sikeres all-round endúrók számos technikai változtatáson estek át. A fejlesztések - a dupla gyertyás gyújtás bemutatkozása mellett - főleg a vezető nagyobb védelmére irányultak a széllel és az egyéb időjárási elemekkel szemben. Így a tökéletesített ergonómiának köszönhetően az F 650 GS pilótáinak csak örömmotorozásban lesz része!
|
Az örömforrás BMW F 650 GS
A fő újítás a 2004-es modellévben a dupla gyertyás gyújtás bemutatkozása az egyhengeres F 650-es szériában, ami egyben új motorvezérlési rendszerrel jár együtt. A BMS-C II (BMW Motor System) a motor kapacitásának jelentős növekedését és a funkciók szélesebb körét hozza magával. A továbbfejlesztett technológia számottevő csökkenést eredményez a kipufogógázok kibocsátásában (felülmúlva az EURO 2-es emissziós követelményeket), javítja a már eddig is kiváló vezetési kényelmet és a motor megbízhatóságát, valamint az üzemanyag fogyasztás még az eddiginél is alacsonyabb szintet ér el. A funduro kidsebb ráncfelvarráson is átesett: az első spoiler jobban hasonlít a "nagy GS-éhez". Az új légterelő, a márkajelzés, a megváltoztatott szélvédő és a nagyobb fényszóró az F 650 GS modellek teljes választékának egyedibb és impresszívebb megjelenést kölcsönöz. |
|
Adattáblázat BMW 650 GS
Méretek (mm)
|
|
|
|
|
Hosszúság
|
|
2175
|
|
|
|
|
Szélesség/tükrökkel
|
|
910
|
|
|
|
|
Szélesség/ tükrök nélkül
|
|
785
|
|
|
|
|
Tengelytáv
|
|
1479
|
|
|
|
|
Ülés magasság
|
|
780
|
|
|
|
|
Önsúly,feltankolva (kg)
|
|
193
|
|
|
|
|
Max. össztömeg (kg)
|
|
380
|
|
|
|
Motor
|
|
|
|
|
Lökettérfogat (ccm)
|
|
652
|
|
|
|
|
Löket/furat (mm)
|
|
100,0/83,0
|
|
|
|
|
Max. teljesítmény kW/LE/fordulatszám
|
|
37/50/6500
|
|
|
|
|
Max. nyomaték (Nm)/fordulatszám
|
|
60/4800
|
|
|
|
|
Hengerek/szelepek
|
|
1/4
|
|
|
|
|
Sűrítési viszony
|
|
11,5:1
|
|
|
|
|
Szelepvezérlés
|
|
DOHC
|
|
|
|
|
Keverékképzés
|
|
BMS-C II
|
|
|
|
Erőátvitel
|
|
|
|
|
Tengelykapcsoló
|
|
többtárcsás, olajfürdős
|
|
|
|
|
Váltó
|
|
körmös kapcsolású, ötsebességes
|
|
|
|
|
Hajtás
|
|
O-gyűrűs lánc
|
|
| |
|
Menetteljesítmények
|
|
|
|
|
Végsebesség (km/h)
|
|
170
|
|
|
|
|
Gyorsulás 0-100 km/h (mp.)
|
|
5,7
|
|
|
|
|
Gyorsulás 0-1000 m (mp.)
|
|
26,8
|
|
|
|
Fogyasztás (l/100km)
|
|
|
|
|
90 km/órás sebességnél
|
|
3,2
|
|
|
|
|
120 km/órás sebességnél
|
|
4,3
|
|
|
|
|
Üzemanyagtartály (l)
|
|
17,3
|
|
|
|
Futómű
|
|
|
|
|
Váz típusa
|
|
acél hídváz
|
|
|
|
|
Rugóút elöl/hátul (mm)
|
|
170/165
|
|
|
|
|
Utánfutás (mm)
|
|
113
|
|
|
|
|
Villaszög
|
|
60,8°
|
|
|
|
|
Felnik elöl
|
|
2,5J x 19
|
|
|
|
|
Felnik hátul
|
|
3,00J x 17
|
|
|
|
|
Abroncsok elöl
|
|
100/90 S 19
|
|
|
|
|
Abroncsok hátul
|
|
130/80 S 17
|
|
|
|
|
Fékátmérő elöl (mm)
|
|
szimpla tárcsa, 300
|
|
|
|
|
Fékátmérő hátul (mm)
|
|
szimpla tárcsa, 240
|
|
|
|
|
Alapár* (Ft)
|
|
|
|
|
Az F 650 GS alapára
|
|
2 148 000
|
| |
*Az ár 260 HUF/EUR árfolyamon értendő. |
|